Honda TRX520FE FOURTRAX FOREMAN T3A
Hård belastning, lange dage – ingen problem for TRX520FE. Den er bygget til heavy duty arbejde. Uanset forholdene trækker den brændstof- økonomiske og vandkølede 520 kubik motor med et enormt drejningsmoment, og chassiset er konstrueret med let håndterbarhed og sikkert vejgreb for øje.
Honda TRX520FE er virkelig en glæde at køre, og dens tykt polstrede sæde gør hele oplevelsen endnu bedre, når du tilbringer hele arbejdsdagen sammen med den. Med servostyring som standard har du perfekt kontrol over styringen og skal ikke bruge særlig mange kræfter på at dreje. Under 4-hjulstræk kan du per trykknap aktivere fuld differentialespærre, og med lige megen trækkraft på hvert hjul kommer du selv igennem dybe mudderhuller på TRX520FE. Og gearskifte sker legende let ved hjælp af trykknapper ud for din venstre tommel.
Den faste bagaksel på TRX520FE gør desuden den hårdtarbejdende ATV til et hit, hvis du har brug for en høj bugseringskapacitet.
T3A tillæg på 2.800,- ved registrering.
Bestil en prøvetur
112.995,- pris ex. moms er: 90.396,-
Vi tilbyder ATV leasing - tryk her for mere info
Motor & gear:
-
4–takt,518ccm,1–cyl,vandkølet, 2ohv
-
5 gear + bak (elektrisk)
-
28,7HK@6250
-
37,9 NM V/5000 omdr.
-
El- og trækstart
-
Benzinindsprøjning
-
2 & 4 wd / elektronisk
-
Fast bagaksel m/ kardantræk
Udstyr:
-
Bremserfor: dobbelt 190mm skive
-
Bremser bag: tromle
-
Hjul:12”for & bag
-
Servostyring: ja
-
Kofanger:ja
-
Ryglæn:nej
-
Håndtagsbeskyer:nej
-
Bagagebærerfor/bag:ja
-
Håndtagpassagerer:nej
Dimensioner:
-
Længde(mm):21
-
Brede(mm):1200
-
Højde(mm):1210
-
Sædehøjde: 870mm
-
Frihøjde: 190mm
-
Tankindhod(liter):17,7
-
Vægt:286 kg/køreklar
NØGLEFUNKTIONER
- Valgfrit 2- eller 4-hjulstræk (2/4WD) – elektrisk betjent skift mellem 2- og 4-hjulstræk (TraxLok®)
- Fast bagaksel (Swingarm Rear Suspension) med justerbar fjederforspænding – høj bugseringskapacitet med eftermonteret trækkrog
- Uafhængige forhjulsophæng (Wishbone) – for størst mulig komfort
- 5-trins elektrisk transmission (betjent med venstre tommel) med bakgear (ESP – Electronic Speed Program) – let tilgængeligt gearskifte, der hurtigt giver dig mulighed for at indlægge rette gear
- Automatisk kobling – fremragende kontrol ved lave omdrejninger og under bugsering
- Fuld differentialespærre – for optimal greb i underlaget
- Servostyring (PS – Power Steering) – perfekt kontrol over styringen
- 520 kubik vandkølet specialdesignet TRX-motor med benzinindsprøjtning – enormt drejningsmoment til alle slags udfordringer